­

Het kan gebeuren dat e-mail van ons tussen de ongewenste mail terecht komt. Dat is natuurlijk lastig want dan vallen ze niet op. Voor een aantal e-mailproviders tref je hier een oplossing aan die ervoor moet zorgen dat e-mail netjes in je Postvak In blijft staan. Garantie is niet gegarandeerd, maar uitproberen kan geen kwaad. Staat je e-mailprovider er niet tussen? Geef ons even een seintje, misschien dat we uit kunnen zoeken hoe het voor uw e-mailprovider is aan te pakken.

 

Hotmail / Outlook

Log in op de webmail pagina van live.com.

Klik rechtsboven op het tandwieltje voor de "instellingen" en zoek naar "veilige afzenders":

Klik het item "Veilige afzenders en domeinen" aan.

Klik nu op de blauwe link "+ Toevoegen" en vul in de balk "svmatch87.nl" in. Druk dan op enter.

De regel "svmatch87.nl" is nu toegevoegd. Druk op "Opslaan" en sluit het scherm met het kruisje rechtsboven.

Voortaan moet e-mail die u van SV Match '87 ontvangt niet meer in de map met ongewenste e-mail terecht komen.

 

Ziggo

Als een bericht bij Ziggo in de spamfolder terecht komt log je in op de webmail.

Klik vervolgens in de spam-folder het betreffende bericht aan.

Boven het bericht kun je dan op het duimpje klikken om aan te geven dat het bericht niet ongewenst is.

 Voorts kun je in het bericht op de afzender klikken en dan in het menu kiezen voor "Aan adresboek toevoegen".

 

 Je kunt in het volgende scherm meer informatie toevoegen over de contactpersoon, dat mag, sluit af door op "Opslaan" te klikken.

 

 

 

­